sobota, 23 stycznia 2010


Skończyłam czytać "Poemat Boga Człowieka" Marii Valtorty. Jest to niezwykła i urzekająca lektura dla każdego , kto szuka pogłębienia swojej wiary. Poznałam bliżej Jezusa , Jego życie i Jego posłannictwo. Dowiedziałam się jak bardzo On nas kocha . W każdy człowieku stara się zobaczyć odrobinę dobroci. Jego przeogromna miłość do nas pozwala mi uwierzyć , że jest Ktoś , kto nas nigdy nie opuści. Możemy powierzyć Mu wszystkie nasze smutki i radości. Tylko Jezus nas zna i tylko On wie co jest dla nas dobre. Żaden człowiek nie potrafi tak szczerze kochać. Możemy Mu całkowicie zaufać. Jestem pod wielkim wrażeniem po przeczytaniu tej książki i powracam myślami do niej. Znam teraz Jezusa jeszcze bardziej i jestem pewna , że kiedyś Go zobaczę twarzą w twarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz