czwartek, 25 lutego 2010

Witajcie
Przez długi czas nie pisałam, ale i nie było o czym. Bardzo się cieszę, że dzisiaj taka piękna pogoda , która nastraja mnie pozytywnie do świata.
Zauważyłam, że moje storczyki zaczynają swoje kwitnienia i puszczają pąki. Taka mała rzecz, a cieszy oko i duszę. Tymi kwiatami jestem zafascynowana już od wielu lat i cały czas jestem pod ogromnym wrażeniem. Wystarczy je podlać raz na tydzień i tyle. A one odwdzięczają się taką cudownością natury. A może to również miłość do nich ? Kto wie? Pasja kwiatowa to taka moja odskocznia od trosk i problemów dnia codziennego. Gdyby nie nasze hobby , to nasze życie byłoby bardzo szare. A w końcu , to przecież Bozia stworzyła całą naturę dla człowieka.Jeżeli uda mi się to wkleję parę zdjęć z mojej hodowli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz