czwartek, 11 lutego 2010


Już niedługo Walentynki. Z tej okazji życzę wszystkim zaglądającym do mego bloga miłości, miłości i jeszcze raz miłości.
Zastanawiałam się nad pojęciem miłości. Jest to najpiękniejsze słowo świata i bez niej życie nie miałoby sensu. Towarzyszy nam od poczęcia aż do śmierci . Miłość to nie tylko zauroczenie. To również ból, cierpienie, smutek. Dla miłości ludzie potrafią zrobić wszystko. Matka dla własnego dziecka nawet odda swoje życie. Przecież to właśnie miłość dodaje nam skrzydeł, ona zwycięża wszystko. Nie można jej kupić za żadne skarby świata.
Nigdy nie zapomnę miłości mojego taty do mnie. On potrafił zrobić dla mnie wszystko nie żądając nic w zamian. Przynosił mi kwiaty i całował w czoło. Boże jak trudno mi się z tym pogodzić, że Go już nie ma.
Lubię przeglądać stare fotografie przedstawiające zakochane pary. Jakże oni cudnie wyglądają. Ta miłość sto lat temu jest taka delikatna i tajemnicza. Przebija w tych zdjęciach romantyczność i szacunek. Czy wtedy ludzie byli inni?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz