wtorek, 16 lutego 2010


Cieszę się , że udało mi się założyć tego bloga, długo nad tym myślałam, bo chyba z rok.
Pewnego dnia natrafiłam na " Zakamarek Kamili " i ta osoba mnie zauroczyła. Zaglądałam na Jej bloga i podczytywałam dosyć często. Podobało mi się, że jest Ona taka dobra i szczera. Taki człowiek zasługuje tylko na szczęście. Posiada wielki dar pisania i jest w tym bardzo dobra.
Postanowiłam, że ja również chciałabym coś podobnego stworzyć. Długo siedziałam nad moim komputerem zanim doszłam do czegoś. Z początku wszystko wydaje się takie niedostępne, ale powoli małymi kroczkami można zrozumieć. Trzeba po prostu dużo czytać.
Bardzo dziękuję Ci Kamilko za pomoc, chociaż Ty o tym nawet nie wiesz.
A tak na marginesie mój synek ma na imię Kamilek.
Jeszcze raz dziękuję Ci i życzę szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz